Oh e-Book

Kongsi Panduan Dari Ebook

Sumber Pendapatan Online Melalui Ashadee.com

Sehingga sekarang saya tidak berputus asa untuk menjadikan internet sebagai sumber pendapatan online. Antara laman web yang boleh dijadikan sumber pendapatan online adalah Ashadee.com. Setiap kali saya menerima email notikasi komisen affiliate berjaya diterima saya merasa sangat puas. Alhamdulillah kepada Allah swt kerana dari Nya rezeki itu datang.

Sumber Pendapatan Online Melalui Ashadee


buat duit affiliate ashadee

Dulu laman web ini dikenali sebagai Jomniaga. Ashadee adalah marketplace terbesar di Malaysia yang mengumpulkan produk-produk dari usahawan internet.

Ashadee.com diasaskan oleh Gobala Krishnan. Jika anda ingin belajar lebih lajut bagaimana untuk buat duit dengan Ashadee, anda boleh mengikuti webinar ini secara percuma yang dikendalikan oleh beliau. Klik Untuk Ke Webinar

Tiada bayaran dikenakan untuk mendaftar malah anda boleh mempromosikan pelbagai jenis produk. Semuanya bergantung kepada kerajinan dan usaha anda.

Anda boleh pelbagaikan teknik promosi. Jika anda mahu gunakan teknik yang Long Terms, antaranya adalah menggunakan blog.


Anda dibayar mengikut komisen yang telah ditetapkan setiap kali anda berjaya hasilkan jualan. Lagi tinggi nilai komisen lagi besar keuntungan anda.

Untuk mendaftar sebagai affiliate Ashadee. Anda boleh ke laman web Ashadee sekarang melalui pautan berikut : Laman Web Ashadee.

Jika anda mahu jadikan blog sebagai punca pendapatan melalui affiliate anda boleh rujuk Kitab SEO Merah Jambu.


Download Panduan Bisnes Affiliate


First name

E-mail address




Sekian sahaja dari saya.
 
0 Komentar untuk "Sumber Pendapatan Online Melalui Ashadee.com"

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen.


 
Copyright © 2014 Oh e-Book - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info