Oh e-Book

Kongsi Panduan Dari Ebook

Cara Mudah Lulus Poligami Tanpa Krisis

Rahsia Cara Mudah Poligami Untuk Lelaki. Saya faham, poligami merupakan sebuah 'impian muktamad' bagi setiap insan yang bernama lelaki di bumi ini. Tetapi, impian itu amat sukar untuk dicapai apabila mendapat tentangan hebat daripada sesetengah pihak. Hmmm.. Biasanya, siapa yang halang niat suci anda untuk berpoligami tu?

Rahsia Cara Mudah Poligami

Isteri pertama. Ini orang yang paling kuat menentang. Biasalah.. Mereka tak nak dimadu dan berkongsi kasih sedangkan banyak faedah yang dia dapat nanti tapi dia tak tahu. Ibu bapa & mertua. Kadang-kadang, mereka tak suka untuk terima 'orang baru' yang akan masuk ke dalam keluarga mereka.

Adik-beradik. Mungkin mereka menentang kerana kesian kepada 'kakak atau adik perempuan atau ipar' mereka. Sahabat handai. Jika mereka tak menentang depan anda, mereka mungkin cakap-cakap belakang dengan katakan anda itu dan ini.

Walaupun ditentang sekalipun, bila hati dah kata nak. Ada juga yang berpoligami secara diam-diam tanpa diketahui oleh sesiapapun. Malah, ada juga yang tak berjaya berpoligami, mereka ini terjebak dalam kancah maksiat yang dasyat dengan bertindak menjadikan 'gadis idaman' itu sebagai perempuan simpanan.

Ini yang bahaya ni.. Dosa besar tu..

Yalah.. Anda mungkin ingin berpoligami kerana..
  • Nafsu anda tinggi sehinggakan isteri anda sendiri tidak mampu memuaskan anda.
  • Isteri anda jatuh sakit dan kerap datang haid yang menyebabkan anda tidak dapat melepaskan nafsu anda.
  • Isteri anda tidak dapat memberikan zuriat yang anda cita-citakan selama ini.
  • Anda tinggal berjauhan dengan isteri untuk tempoh yang lama sehingga menyebabkan anda tidak dapat menahan nafsu.
  • Anda telah jatuh cinta kepada seseorang dan mahu berkahwin dengannya.Lama-kelamaan, anda dah tak tahan. Hati anda meronta-ronta nak kahwin lagi satu tapi anda tak tahu apa yang harus dilakukan.
  • Nak kahwin kat siam? Anda takut ke sana. Silap haribulan boleh kena bom!

Anda nak tak? Rahsia untuk berpoligami dengan cara mudah, murah dan tanpa sebarang risiko. Rahsia ini digunakan oleh kebanyakan lelaki yang telah pun berjaya berpoligami.

Apa yang saya katakan ni betul. Memang kebanyakan lelaki yang berjaya berpoligami tu, guna rahsia ni lah. Sebab tu mereka 'HAPPY' je. 


Tapi, bila ditanya apakah rahsianya? Mereka zip mulut dan tak nak jawab. Kedekut!

Jika mereka berjaya, dan jika anda gunakan rahsia mereka, dah tentu anda juga mampu berpoligami nanti. Anda ikut je apa yang mereka dah buat. Tak ada lah anda melepas peluang untuk berpoligami. Ok?

Inilah rahsia untuk berpoligami yang saya maksudkan..

Panduan Rahsia Mudah Poligami

rahsia lulus poligami tanpa krisis

"Teknik Berpoligami Tanpa Berperang Dengan Isteri Pertama Terbongkar!"

Ada Apa Dengan Rahsia Mudah Poligami?

Apa yang anda kena tahu, ebook ni ada 3 modul kesemuanya. Modul pertama adalah 'Rahsia Mudah Poligami', modul kedua adalah 'Pelan & Tindakan Poligami', modul ketiga adalah 'Keperluan Rasmi Poligami'. Ianya lengkap dengan setiap perkara berkaitan dengan poligami.

Sebelum anda meneruskan niat untuk berpoligami, anda kena fahami 'Hukum & Syarat-Syarat' yang telah ditetapkan. Baca dan fahamkan. Tak la anda susah apabila ditanya oleh sesiapa nanti. Barulah nampak anda serius dan bersedia untuk berpoligami.

Selepas itu, anda kena tahu 'Hikmah & Tanggungjawab' disebalik poligami. Serius! Anda kena sematkan topik ini dalam minda anda. Kalau tak, anda menghadapi banyak kesukaran selepas berpoligami nanti.

Ini yang paling best. 'Teknik Beritahu Isteri' anda nak poligami. Benda nilah yang dapat bantu anda daripada berperang besar dengan isteri anda kelak. Anda boleh pilih sama ada nak guna teknik __________ atau teknik _________. Terpulang.

Ok. Sekarang anda dah tiada halangan. Seterusnya? Anda kenalah tahu 'Prosedur Poligami Di Malaysia' agar anda dapat sediakan kesemua dokumen dan perkara yang diperlukan. Tak ada ______ ni, susah anda nak berpoligami. Jadi, tahu semuanya sebelum mohon poligami.

Aduh.. Anda kurang bajet. Anda dihalang. Tapi anda betul-betul nak poligami secara sah. Macam mana nak buat? Jangan bimbang! Saya dedahkan bagaimana anda boleh berkahwin dengan bajet yang rendah dan daftarkan poligami anda di Malaysia tanpa sebarang masalah. Rilek.. Setiap kesulitan anda jalan penyelesaiannya..

Akhir sekali, saya kongsikan kepada anda 'Soal Jawab' yang berkaitan dengan poligami. Melalui soal jawab ni, dapatlah anda elakkan daripada melakukan sebarang kesilapan yang boleh menyebabkan anda gagal berpoligami.

Sebenarnya, ada banyak benda lagi yang saya kongsikan dalam ebook ni. Malah, saya telah pastikan anda tidak akan rugi setelah dapatkannya. A-Z tentang poligami, LENGKAP!

Tetapi, ebook itu bukan untuk semua. Ianya bukan untuk anda yang lebih suka 'berangan-angan' sambil dibuai mimpi indah untuk berpoligami.

Ebook ini KHAS buat lelaki yang nak tambah cawangan. Yang gagah dan berani!

Adakah anda yang saya maksudkan?

Atau anda lebih suka duduk di kedai kopi kemudian hanya 'CAKAP BESAR + KOSONG' kepada kawan-kawan yang anda mampu berpoligami?

Jadi, jika anda dah tak sabar dan tak tahan lagi, dapatkan Rahsia Mudahnya Poligami sekarang --> Rahsia Mudah Berpoligami
0 Komentar untuk "Cara Mudah Lulus Poligami Tanpa Krisis"

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen.


 
Copyright © 2014 Oh e-Book - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info