Oh e-Book

Kongsi Panduan Dari Ebook

Cara Post Iklan Automatik Di Facebook Percuma

Penjual offline mahupun online memang tidak boleh lari dari melakukan promosi. Promosi atau pengiklanan adalah WAJIB dalam pemasaran. Mana tidaknya sekiranya promosi tidak dilakukan macam mana pembeli akan sedar anda adalah peniaga dan produk yang anda jual. Dalam kes pemasaran di facebook, ada 3 jenis kriteria yang saya ambil kira iaitu promosi di wall, group dan fanpage. Ketiga-tiganya adalah berbeza dari segi teknik namun persamaannya adalah PROMOSI. Namun kerja yang amat memenatkan jika anda perlu melakukan promosi setiap masa. Maksud saya post iklan setiap masa secara manual. Jadi bagaimana untuk melakukan promosi secara automatik dengan hanya sekali setup.

Post Iklan Automatik Di Facebook


cara post iklan automatik di facebook

Masa awal-awal melakukan promosi di facebook, saya juga buat kerja yang sama. Log in facebook dan post iklan one by one sampai satu tahap adakalanya saya rasa jemu, penat dan membazir masa.

Di tambah lagi bila iklan yang saya post tiada sambutan. Saya sering tertanya-tanya " Ada ke satu sistem yang boleh bantu saya post iklan automatik seperti robot pemasaran yan sentiasa bekerja untuk saya.

Ya memang ada dan sehingga kini beliau telah menjadi staff yang sentiasa bekerja untuk saya post iklan di facebook secara automatik walaupun pada masa tu saya luangkan masa terhadap benda lain. Beliau yang saya maksudkan ialah Application --> Robot Fesbuk.

 

Jujur saya katakan Robot Fesbuk seolah robot yang sentiasa bekerja untuk anda melakukan promosi walupun anda sibuk dengan urusan lain tetapi dengan hanya sekali setup iklan anda sentiasa berjalan. Anda boleh post iklan di Newsfeed, Group dan Fanpage

Pendaftaran PERCUMA sahaja dan baca arahan serta panduan yang diberikan untuk mendaftar. Kemudian setup iklan anda --> Ini link pendaftaran : Picit Disini
0 Komentar untuk "Cara Post Iklan Automatik Di Facebook Percuma"

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen.


 
Copyright © 2014 Oh e-Book - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info